barselgave

Min bestevenninne har akkurat fått en liten gutt og i den forbindelse strikket jeg lue og sokker til den nye verdensborgeren.

IMG_5558

Jeg har brukt et mønster fra Charlott Pettersen sin bok den store guttestrikkeboka. Har du ikke tilgang til boka så finnes det mange gode alternativer. Du kan for eksempel prøve ut gratisoppskriftene til nøstebarn. Jeg har brukt garnet Abuelita 3-tråds Merino fra Pickles. Gaveesken er laget av min gode venninne Ida og passet perfekt til denne gaven.

One thought on “barselgave

Legg igjen en kommentar

