sikk-sakk-teppe

Dette koselige teppe er strikket etter Pickles sikk-sakk-teppe oppskrift. Dette er en enkel oppskrift som passer godt for nybegynnere.

DSC_0385

Det minner meg om teppet søsteren min fikk av sin amerikanske vertsmor og kom hjem med fra USA på slutten av 90-tallet. Et gammelt mønster som er like fint idag. Jeg har brukt mange farger og varierer tykkelsen på stripene, men jeg tror dette teppet også kan bli knallfint i kun to farger. For eksemple sort og hvitt, eller marineblått og hvitt. Jeg har brukt Abuelita 3-tråds merino fra pickles.

DSC_0388

3 thoughts on “sikk-sakk-teppe

  1. Tilbaketråkk: babytepper | vrangt

Legg igjen en kommentar

