heklede julehjerter

Det er første søndag i advent og jeg har akkurat startet å hekle litt julepynt. Har alltid likt heklede julehjerter, de kan brukes til alt: pynt på en førjulsgave, til å pynte juletreet eller på adventsblomsten. Dette er første gang jeg prøver meg på disse hjertene så har prøvd noen forskjellige oppskrifter jeg fant på nett.

DSC_0437

Jeg har brukt garnet Solberg garnfiol, farge nr. 4068. Heklenål 2,5.

Oppskriftene har jeg funnet her:

Jeg liker nok Silja sin oppskrift best. Hvilken liker dere?

 

One thought on “heklede julehjerter

Legg igjen en kommentar

