dinosaur kosedyr

Dinosaurer er veldig kule kosedyr, hvorfor ikke sy en selv? Denne er laget etter mønster fra stoff og stil. Den ble litt større enn jeg hadde planlagt. Neste gang kommer jeg til å forminske mønsteret på en kopimaskin før jeg setter igang.

DSC_0392

Noen kjenner kanskje igjen det grønne stoffet fra seleshortsen jeg sydde tidligere i høst? Grønnfargen passet fint til en liten dino synes jeg. Mønsteret er ikke vanskelig og kan fint prøves av nybegynnere.

Legg igjen en kommentar

