Gjesteblogg av Hedda (5 år): strikket armbånd

Hei. Jeg heter Hedda og er 5 år. Jeg har en tante og en mormor som er veldig flinke til å strikke, så det ville jeg også lære. Mitt første prosjekt er armbånd. Mormor la opp 4 masker for meg på barnearmbåndet og 6 masker på armbåndet til mamma. Jeg har fine turkise strikkepinner og garn i mange fine farger. Det er veldig gøy å velge farger og sette det sammen sånn at det blir fint. Mamma fikk rosa, turkis og to lilla’er. Barnearmbåndet ble rosa, turkis og gul. Det pyntet jeg også med en knapp jeg er veldig glad i. Når armbåndet er langt nok er det bare å be om hjelp til å felle av og så knyte det sammen med trådene som er igjen.

 

img_9527

Legg igjen en kommentar

